Mina fynd

Som utlovat!

Till Diza;

Lila T-Shirt med puffärm, H&M, (vi älskar sådana tröjor här) och svart tunika med paljetter på axlarna och den stora rosetten, Kappahl, den sistnämnda har Novalie köpt i present till Diza ;-)

Till mamma från Rut m fl;


Till Novalie;

Tiger-dräkten gick inte att motstå, H&M, övriga plagg är från Kappahl. D.V.S grön tunika och gråa jeans-leggings, dregglis och två pyjamas.

Köpte även ett spel till Diza (Nintendo DS) och hårrullar till mig. Tänkte försöka mig på att ha lite kontrollerade lockar i håret imorgon kväll, när det br av till Ladies Night!
Om ni undrar så är "okontrollerade lockar" resultatet av mitt hår utan att jag gjor något vid det ;-)

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!