Jäktar vidare

Ja, denna veckan fortsätter i stressens tecken!
Imorgon ska Diza leka med en kamrat, jag ska hämta nyckeln till kyrkstugan, handla dukar, servetter, dricka osv till dopet på söndag. Jag får åka och handla saker till tårtorna som Ola ska göra till dopet, för vi beställde grejer men det verkar inte som om de ska hinna komma...
Som tur är så har vi bett kusinens fru att fixa maten till dopet, för det är hon så duktig på. Så kan Ola bara fokusera på tårtorna, så ska han baka bröd till maten med. 
Jag ska till en kompis och lämna lite leksaker som vi har över, för hon ska få sitt första barn i februari. Så hon ska få ett babygym, en sitter och lite andra saker :-)
Sen ska jag hitta kläder till flickorna och mig själv inför söndag och ett satinband till dopklänningen.

På lördag ska jag prova-på-dag på Actic i Lund. Vi har anmält oss till ett flertal olika klasser för endast 200 kr (för medlemmar, annars 400kr). Det börjar klockan 10 och varar ända till 17.
Efter det bär det av till kyrkstugan för att duka. Sen är det dop på söndag! 

Känns som denna helgen kommer att gå i en rasande fart!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!