Jag hinner inte med!!

Hjälp, denna helgen har gått i en rasande fart! Jag har tyvärr inte hunnit blogga alls.
I fredags kväll när vi kom hem från Ullared så fick jag först och främst inte igång datorn. Sen skulle jag försöka packa upp mellan Novalies vilostunder...
I lördags var det fotbolträning för Diza, då passade jag på att sticka in och träna. Sen satt jag och väntade på att Joanna skulle träna färdigt.
Sen var det hem och städa och sen skulle vi fixa pappas farsdag-present. På kvällen hade vi besök av kompis H och hennes T.
Igår var det farsdag, så först åkte vi en sväng till Olas pappa. Sen bar det av hem till mina föräldrar. Pappa fick en paket med olika teer från Kahls Te- och kafehandel + en sö bok om pappa som jag, syrran och brorsan fyllde i tillsamans ;-)

Idag står träning på schemat! Inte så mycket mer tror jag... Skönt med en slappedag!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!