Intervju

Idag var jag på en intervju.
Jag har varit väldigt hitan och ditan angående det här. Min lilla tös är ju bara 10 veckor gammal och jag har svårt att tänka mig att börja jobba när hon bara är 3 månader.
Men jag fick ett bra erbjudande och det gällde en halvtidstjänst som senare skulle utökas till en hetidstjänst. Perfekt för mig tänkte jag.
Men idag när jag var där så visade det sig att tjänsten redan nu utökats till en heltidstjänst och det fungerar bara inte. Ola måste förvarna ett tag innan på sitt jobb innan han går på pappaledighet. Hade det gällt deltid hade det varit en sak, men ska han vara hemma på heltid måste hans arbetsplats få förvarning ett par månader innan.
Synd!! Men samtidigt så var jag inte helt övertygad om at jag kunde lämna min lilla bebis så här tidigt.
Men de har min info och jag ska höra av mig i vår eller när jag känner att jag kan gå tillbaka och arbeta, för de var väldigt intresserade av mig!
Det är ju roligt ju :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Ojdå ja jag förstår att det kan vara svårt o lämna lille bebben man vill ju oxå vara mammaledig när man kan, hade jag velat iallafall! Men om man nu vill jobba så vänjer man sig rätt snabbt vid hela grejen tror jag! O klart dom vill att du ringer!! :)

2010-11-17 @ 22:54:40
Postat av: sevendaysaweek♥

sv; åh, tack så mycket!

2010-11-18 @ 08:20:27
URL: http://sevendaysaweek.se
Postat av: Anonym

Kul att du är eftertraktad i alla fall?! =) Men, du är ju du så jag är inte förvånad! <3

2010-11-18 @ 16:25:33
Postat av: Jyoti

Tack ska ni ha!! Hihi

2010-11-18 @ 22:11:40
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!