Bambino från Buzzador

Jag fick ett paket med posten. Det var från Buzzador, där är jag med i en kampanj där jag får prova nappar från Bambino.
Jag har delat ut till ett par kompisar och ska även få deras bedömningar på napparna.
Så jag kommer att återkomma till detta och ge er en bedömning på nappen.





Att var Buzzador innebär för mig att jag:

  • tycker det är kul att ha något spännande att berätta för sina vänner
  • gillar att prova nya produkter och tjänster
  • har åsikter och idéer som man vill ge till produktutvecklare och marknadsförare
  • Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

    Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

    När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

    Tycker man att detta verkar spännande så kan man anmäla sig på Buzzadors hemsida genom denna länken.

    Vill du veta mer innan du anmäler dig kan du läsa mer via denna länken.

    Tjingeling!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0
     House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!