Dag 04- Det här åt jag idag

*Frallor
*3 chokladbitar
*1 pepparkaksmuffins
*Makaroner och köttfärssås
*X antal pepparkakor...

Ojojoj då!! Lite jobbigt att se det så här uppraddat...
Ska jag gå ner de sista 7 kilona så får jag nog börja äta nåååågot nyttigare och kanske motionera lite mer regelbundet skulle jag tro.

Jag skyller på att förra veckan hände något väldigt jobbigt för vår familj och nästa vecka har vi en väldigt nervös vecka framför oss. Det tar fullständigt all energi ur en.
Innan allt hände förra veckan så motionerade jag ett par dagar i veckan iaf.
Ska verkligen försöka ta mig i kragen.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Ojdå låter inte bra alls! Hoppas det blir bättre! Kram

2010-11-30 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!