Baby Björn ;-)

Titta på min lilla nallebjörn ;-)


Min lilla Novalie, som är hela 2 månader ung! Som ler till en med hela ansiktet, ögonen lyser upp och mammas och pappas hjärtan smälter :-)
Inatt när vi satt på sjukhuset och väntade på skjuts, så skrattade hon till mig, på riktigt för första gången!

Och min lilla "tonårstjej" som blir hela 5 ÅR på fredag! Kan knappt fatta så stor hon blivit! 

Och min stora tjej, som hittar på mycket hyss just nu, söker uppmärksamhet från mamma och pappa konstant, men så mycket vi älskar denna buse! Som är en så duktig storasyster och vårt första lilla barn ALLTID med glimten i ögat!

Älskar mina sessor!! Dem gör livet värt att leva <3

Tjingeing!

Kommentarer
Postat av: Linda

De är så fina, era töser! =)

2010-11-02 @ 09:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!