Växtvärk!

Just nu är det ganska jobbigt att vara gravid. Jag har typ växtvärk i magen, foglossning och jösses vad jag är trött.
I morse vaknade jag kvart över sju... Jag ska köra halv åtta...
Som tur var så hade jag inte Diza att väcka och köra med till dagis imorse, utan jag kunde bara köra raka vägen till jobb. Inte världens bästa dag att ha leverantörsmöte på kanske, men det gick det med ;-)

Foglossningen är just nu fruktansvärd men jag biter ihopa och använder mitt bälte, fast det inte hjälper så mycket som jag skulle vilja.
Känner mig redan stor som ett hus också...

Nä, nu ska jag sluta gnälla ;-)
Det ska bli skoj med en liten bebis!

I fredags var jag och shoppade med kompis H. Det blev en t-shirt och en skjorta från Esprit till Ola. Jäkligt snyggt om jag får säga det själv. Egentligen skulle han få det i present men det var så snyggt att jag var tvungen att ge honom det direkt.
Diza fick ett par jeanstights och en cerise längre tröja med uppvikta ärmar. Visade en bild ett par inlägg tillbaka. Dem har snabbt blivit hennes favoritkläder. Hon älskar att gå i tights och då tänkte jag att jeanstights ser lite mer klätt ut, så då kan hon bara ha en vanlig tröja till om hon vill.
Själv fick jag ett vitt oversize linne, en oversize kofta vit med svarta ränder och en oversize ljusblå skjorta/tunika. Allt från Gina Tricot. Jag är supernöjd med koftan ;-) 
Tur att oversize är mode nu, fast man ser ju ut som en vandrande fotboll i det just nu...

Nä, nu är det snart Svenska Hollywoodfruar!

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!