Tji fick jag...

Jaa, där fick jag för att jag sa att "nu måste sommaren vara på väg...bla bla bla" igår. Hela dagen det varit grått och öst ner regn! Det har liksom aldrig blivit riktigt ljust... Tråkigt...
Jag skulle gå tidigare från jobbet idag, men det har varit galet mycket att göra (för mig) såklart idag, så det slutade med att jag gick 20 minuter senare istället.

Diza har spenderat dagen hos sina nästkusiner E och E. Fick inte så mycke info från henne, mer än att de varit och sjungit i kyrkan med ytterligare en nästkusin I.
Men jag vet att hon älskar att vara där, så det har säkert gått bra :-) 
Ola sa att hon dessutom hade ätit jättebra idag. Det är väl lustigt att de kan äta mycket bätte tillsammans med andra barn än om hon t.ex äter hemma med oss.

Nu är det iaf långhelg, för vi har jobbat in fredagen, genom att vi aldrig jobbar halvdagar dagen innan röd dag. Det ska bli riktigt skönt :-) Vi har massor att göra, så tiden kommer nog att gå.
Känner redan nu hur skönt det är att slippa känslan av att -jag måste gå och lägga mig för att jag måste upp tidigt imorgon ;-) 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!