Sommarfest

Idag ska vi på sommarfest på Dizas dagis. En sorts avslutning för sommaren, fast man egentligen inte slutar som de gör i skolorna.
På sommarfesten brukar föräldrar och syskon komma och grilla, lyssna på när barnen sjunger och så ger vi presenter till fröknarna.
Brukar vara ganska trevligt.

Ola slipper undan idag, så jag har lurat med mig syrran istället ;-)
Inte roligt att gå ensam tycker jag...

Imorse fick Diza själv bestämma vad hon skulle ha på sig. Det blev en lila halterneck klänning och rosa tights. Lika bra att hon får börja vara med och bestämma, så man slipper det gråtandet och tandagnisslet varje morgon.

Angående könet på bebisen som kommer till oss om ca 3,5 månader...
Var ju inte så många som gissade...
Här kommer min gissning. I början trodde jag starkt på en pojke. Men när jag låg på första ultraljudet fick jag en så stark känsla av att det är en flicka, vet inte varför.
Tyvärr så vill inte den lill* rackaren visa vilket, så därför gör jag en okvalificerad gissning på flicka ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får en trevlig kväll! =)kram

2010-05-26 @ 19:16:14
Postat av: Ninni

Det var bara trevligt att få vara med=)



Jag gissar oxå på flicka.. Vet inte varför..Men min magkänsla säger detta ;)

2010-05-26 @ 21:37:36
Postat av: Sandra

Jag har inte gett mig på en gissning för det är så svårt... Vill gärna gissa på en pojke för det har vi inte så många av.... men eftersom bebisen knep igen med benen vid ultraljudet gissar jag på flicka :o)

2010-05-28 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!