Planer för lördagen

Denna helgen är det sagt att det (äntligen) ska bli fint väder. Vi är inte bortskämda med fint väder på helgerna här...
Fint väder= fixa vid huset!
Försökte komma överrens om vad vi ska ta tag i först, det lutar åt trädgårdsarbete, men jag är ganska sugen på att påbörja arbete på staket...
Tror inte att Ola är lika sugen på det. Det är rätt mycket staket som ska byggas. Det är inte det lilla vanliga staketet, utan det är högt dubbelt staket, som ska fungera som insynsskydd och bullerplank. Så det är mycket arbete med det.

På vår att göra lista (för sommaren) står det:
1. Fasaden SKA bli färdig
2. Staket
3. Trädgården

Man får ju passa på med uterenovering på sommarhalvåret :-)

Jag önskar bara att jag kunde hjälpa till mer, men denna dumma dumma foglossningen gör att jag knappt kan röra mig vissa dagar. Som idag, det har successivt blivit värre och värre under dagen och nu ikväll är det så illa att jag knappt kan röra mig. 
Har dessuom mått väldigt konstigt de senaste dagarna. Febern har kommit och gått, likaså illamående och värk. Har varit hemma igår och idag och vilat. Hoppas att det bara är något tillfälligt...

Tjingeling!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!