Nu måste sommaren vara på väg

För idag har jag tagit fram mina espadrillos ;-) Inte bara tagit fram dem alltså, utan jag har de även på mig.
Det är sommar *hihi*
Synd bara att det inte märks på vädret! Jaja, det kommer väl, så småningom.

Igår skulle jag göra "fattigmans-spa" när jag kom hem. Körde och lånade syrrans fotbad och oljor, krämer och filar till fötterna, tänkte verkligen lyxa till det. Tror ni jag fick det gjort? Nääedå...
Blev helt enkelt inte färdig till det.
Men idag ska jag göra det. Vi ska bara köra och handla fotbollskläder till Diza först, sen när vi kommer hem, då jäklar ska jag sätta mig i fåtöljen och fotbada ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

det gör du rätt i!!

2010-05-11 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!