Laktosintolerans

Jag trodde att vi hade fått alla svaren på Dizas prover, men tydligen hade vi inte fått DNA resultatet än. Det visade iaf att hon var lite laktosintolerant. Hon tål vissa mjölksocker (tror jag det hette) men inte särkilt mycket.
Så nu blir det till att köpa hem laktosfri mjölk osv.

Nu har Ola stuckit och spelat fotboll igen. Sist förlorade de och gången innan det vann dem. Så vi får hålla tummarna att de vinner idag ;-)
 
Igår beställde jag från Jotex, i ett annat inlägg ska jag berätta vad det blev för något!

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: DITTE

Så tråkigt, men behöver du tips och ideer om laktosintolerans så ställer jag gärna upp tror även Annika hjälper dig. Annika var laktosintolerant när hon var 1 år som försvann senare men hon har fått tillbaka det nu efter sin tarmoperation. Jag tror till och med att vi har lite recept utan mjölk. Det är bara att höra av sig.

2010-05-03 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!