Kort lördag!

Jösses vad denna dagen gått snabbt!!
Diza och jag åkte på fotbollsträning i förmiddags, samtidigt åkte Ola iväg med några arbetskamrater för de skulle in och se MFF-Åtvidaberg (en match som di blåe vann för övrigt ;-))
Efter träningen åkte Diza och jag till mormor och morfar och fikade. När vi suttit där en stund körde vi in till IKEA med syrran och henns lilla klan ;-)
En snabb sväng till Biltema och köpte torkarblad efter det och sen hem. Jag har hunnit städa i köket och tvätta lite och nu ska jag ut och göra lite käk.
Ska försöka få undan lite till om jag orkar sen, men kände att jag behövde sätta mig ner och ta en liten paus eftersom foglossningen gjorde sig påmind... *suck*

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!