Hollywoodfruarna

Jag var tvungen att titta på Svenska Hollywoodfruar igår. Men varenda en av dem fick mig att skämmas på deras bekostnad minst en gång!
Ändå kan man inte låta bli att titta...

Som när Maria Montazami skulle berätta vad hon menade med att män inte skulle dammsuga osv. För "män är sotra och starka och vi kvinnor är lite mjukare.."

Eller när Anna Anka sa att hon inte sagt något hon skäms för i TV. Eller att hon sagt inte så vänliga saker om de andra fruarna...

Eller varför inte när Agnes Nicole Winter visade bitar av sin "film" och spelade upp lite av sin "låt" som ska lansera hennes nya "karriär". Det fick mig nog att skämmas allra mest. Skämmas och tokskratta ;-)

De andra två är bara allmänt pinsamma, gillar de inte. Tycker ju definitivt att Maria Montazami och Anna Anka är mest underhållande att titta på. Trots deras snedvridna syn på kvinnan och mannen. 
Undrar varför man måste titta? Det måste vara för att de lever ett liv som är så långt ifrån ens eget som det bara kan bli.


Hahaha Agnes Nicole... Du får mig att skratta bara jag ser dig :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag försöker med det här "vågavägra" när det gäller vissa saker och hollywoodfruarna är en av dessa saker. MEN, jag har ju såklart fått vissa glimtar här och där och Maria Montazami är en klar favorit. Ju mer jag ser av henne ju mer gillar jag henne. Ja, de är pinsamma allihopa, men hon är rätt charmig. =)

2010-05-18 @ 23:50:27
Postat av: Jag

Jo, det är hon definitivt. Kan ju inte låta bli att läsa hennes blogg ;-)

2010-05-20 @ 08:50:09
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!