Hemma och sjuk

Igår körde jag hem från jobb strax efter 2 efter att ha kämpat mig igenom dagen. Kände mig konstig, nästan febrig kvällen innan och hela gårdagen var full av värk och feber.
Eftersom det kommer och går så bestämde jag mig för att vara hemma och vila idag också.

Idag skulle Diza på teater med dagis efter det skulle de grilla hamburgare. Av någon anlednng ville inte Diza det, utan hon hade bestämt sig för att ta med sig egen mat, i form av pannkakor. Igår tänkte jag: "Jaja, vi får se imorgon, hon kanske glömmer det..."
Men imorse när det var dags att åka så berättade Diza att hon tagit fram en låda till pannkakorna, så tjejen hade INTE glömt.
Då hade jag inte hjärta att säga nej, så givetvis fick hon med sig ett par pannkakor ;-)
Hennes fröken tyckte också att det var lite gulligt/roligt, för hon sa. "Ja, men vad bra!" med ett leende på läpparna *hihi*

Tjigeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!