Gissningslek!

Jag har blivit beroende av snickers. Jag har ätit 2 st idag och jag åt ett igår. Måste skärpa till mig!!!
Det var så här det började förra graviditeten...

Då har jag varit på ultraljud idag igen. Denna gången flyttade de tillbaka mig igen från den 20/9 till den 17/9, så det känns som om jag lika gärna kan gå efter den 12/9 som det var sagt från början. Så vi kör på det!
Så var det då det här med könet.
Den lille rackaren låg och knep med benen och ville minsann inte visa vad det skulle bli för en liten en!
Vi tyckte oss se en liten skymt, men det var högst osäkert! Så innan jag säger vad det såg ut som får ni gärna gissa! Vad tror ni, pojke eller flicka??

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!