Före och efter!

För ett par dagar sedan så berättade jag att jag hade beställt lite från Jotex. Paketet kom redan idag!! Dock var inte allt med, de sista saker kommer inte förrän i Juli *snyft*
Men jag jobbade med vad jag hade sålänge ;-)

Bland annat blev det två nya set med sängkläder till oss. Det ena kostade bara knappt 20kr (!!!), alltså mindre än 40 kr för ett set med sängkläder till mig och Ola. Helt okej för mig ;-)

Diza fick ett överkast till sin säng! Det blev mycket mycket bättre. Överkast gör så mycket tycker jag!
Sen blev det nya gardiner till matrummet. Det är svårare än vad man tror för vi har så himla små fönster i vårt hus och man vill ju inte att gardinen ska ta allt ljuset. Men så vill man inte vara utan gardiner heller, gardiner gör det lite hemtrevligt tycker jag, så alternativet blev skira gardiner istället.
Se bilder nedan.

 
Dizas säng! Hon älskar rosa, hello kitty och glitter... oxå fotboll då ;-)
Visst blev det fint!
 

 
Svårt att få bra bilder i motljus, men man ser skillnaden. Den till översta har jag själv sytt (det syns eller ;-)), den nedersta är ju då de nya från Jotex...

Ja, jag är ganska nöjd faktiskt :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!