Denna lördag

..har gått i lathetens tecken! ;-)

Vi vaknade vid kvart i nio, gick upp, käkade frukost sen slappade vi lie i soffan innan det var das att åka på fotbollsträning med Diza.
Efter fotbollen åkte Diza och Tindra med sina kusiner Moa och Neo hem och lekte. Vi körde hem och syrran och svågern kom hit. Syrran skulle prova några av mina klänningar till bröllopet i sommar. Tror att hon fastnade för min blå/gröna klänning...?
Ola och svågern skulle köra till Jula för Ola skulle köpa en ny skruvdragare så han kan göra färdigt rännorna imorgon. Han gjorde klippet. Han skulle köpa en som kostade 800kr, men av någon anledning behövde han bara betala 500kr :-)

Efter att jag slängt in en maskin tvätt körde syrran, jag och Tino till våra föräldrar (mormor och morfar som jag brukar kalla dem här i bloggen) och trakasserade dem lite ;-)
Äh, skämt åsido, de älskar när vi kommer dit. De saknar oss när vi inte är där ;-)
Där satt vi större delen av eftermiddagen.

Nu har Diza, Ola och jag grillat här hemma. Så nu ska vi köra til affären och handla godis och hyra film och ha en mysig hemmakväll för en gångs skull!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!