Boa?

Det sägs att när man är i slutet av graviditeten så börjar man boa mycket, dvs man börjar ändra om i hemmet och man förbereder osv. Har för mig att det är i slutet av graviditeten iaf.
Men kan det vara så att jag redan har börjat med det? Fast jag har ca 17 veckor kvar??
Eller är det en blandning av boa och vårkänslor? Man vill fixa till och förnya.
För jag ska säga det att just nu är inget så intressant som inredning och renovering!
Det enda jag tänker på är att jag vill förändra i hemmet hela tiden, kommer nya saker jag vill göra och sånt som vi "MÅSTE" göra ;-)

Nu på lunchen slängde jag i mig en baguett på vägen och stack en snabb sväng till Nova.. 
Letade efter den tunikan jag har visat här på bloggen tidigare;

394908

men tyvärr så såg den väldigt stor ut och jag hade inte tid att prova den. Så jag vågade inte. Men jag måste ha lite tröjor nu. Det var evigheter sedan jag handlade något till mig själv och nu har jag bara gamla (läs: slitna) kläder. Så det blev inget till mig idag.
Men som vanligt hittade jag en klänning till Diza ;-) Jättesöt var den och den kostade bara 79 kronor. Klippet tycker jag och hon kommer att älska den. Funderade även på ett par jeans tights till henne, eftersom hon älskar att gå i tights. Så hon och jag får nog sticka ut en sväng i helgen, så man får lite tid på sig att kolla. Ola ska ändå åka och titta på fotboll...

Nä, det var en tråkig runda. Så på vägen tillbaka till jobb inhalerade jag ett kexchoklad som tröst ;-)

Nä, nu är lunchen strax slut.

Tjingeling!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!