Påskledig och doktorsbesök

Yes!! Äntligen är vi påsklediga! Jag är så glad att jag tog ledigt idag och imorgon, för igår hade jag ett helvete på jobb. Det tog aldrig slut!!
När jag jobbat undan en sak så kom det två nya. Jobbade till klockan var över halv sju...

Nu är vi i alla fal lediga, Diza och jag. Vi har precis käkat frukost (eller brunch om man hellre vill det ;-)) nu ska vi göra oss i ordning för Diza ska vara hos doktorn om en timme.
Hon vaknade sent igårkväll och kräkte två gånger igen.
Hon kräker av att hon har ont i magen. Hon har gått och haft ont i magen under en riktigt lång tid och nu har det blivit värre, så vi får se om vår doktor skickar henne på remiss eller vad han gör. Jag vill ha en utredning på det här nu!
Det känns väldigt olustigt...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, låter jobbigt. Det är rätt! Stå på dig och se till att de gör en grundlig utredning! Kram

2010-03-31 @ 12:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!