Nu är det ute!

Idag på jobb så satt jag med handen på magen (utan att tänka mig för) eftersom jag hade ont i den...
Då kom en arbetskamrat förbi. Hon rusade direkt in på mitt rum och sa; "Så får man inte sitta!!!"
Sen skrattade hon och frågade om det var så. Så om hon inte redan kunde se det på mitt leende, som gick från öra till öra, så sa jag att visst är det så!

Efter det spred det sig som en löpeld på hela avdelningen, alla gratulerade!
De sa; JAAA! Vi får också en bebis på vår avdelning!!

Det är nämligen fem stycken på avdelningen bredvid som precis fått eller snart ska ha!
Jag som varit så nervös för att berätta, hur jag skulle berätta osv. Så var det så simpelt och ett sådant glädjerus!

Tjingeling! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!