Idag fick jag nog!

Idag har varit en sådan dag som det inte gick längre. Det blev för mycket från olika håll, så till sist fick jag nog och jag har set till så att det händer saker nu.

Idag pratade jag med en annan tjej på jobb. Jag vill inte säga exakt vad det gäller, men jag kan säga att jag fick fakta på att allt inte står rätt till när det gäller min anställning.
Jag har haft det på känn länge men inte haft något att gå på. Idag fick jag det! Vilket resulterade i att jag ringde till facket!
Alla (tre) fackrepresentanter jag pratade med höll med mig och de ska ta tag i det direkt.
Det ska inte nämna mitt namn till att börja med, men om de inte ser någon förändring så ska de ta upp mig som ett exempel.
De blev glada att jag ringde för som de sa så; kan de inte hålla reda på alla anställningavtal utan de vill gärna att man själv ringer och säger ifrån.

Så nu får vi se vad som händer! Hoppas verkligen att det blir skillnad!

Diza har somnat här bredvid mig på soffan, stackaren har fått feber också. Hon har ätit totalt en halv slice pizza. Hon har kräkt ytterligare en gång idag också.
Jag pratade med vår doktor och på onsdag ska vi dit och jag ska trycka på att jag vill komma till sjukhuset och få en röntgen eller ett UL. För nu får det räcka, nu måste det ske något. Hon kan inte ha det så här.

Nu ska iaf godiset fram ochdet ska "soffmysas"! Jag har haft en lång dag på jobb idag, jobbade över nästan två timmar. Så jag är ganska sliten nu...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Stå på dig! Ta hand om dig och familjen. kram

2010-03-27 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!