Friserat mig!

Efter jobb körde jag till frissan idag. Det var skönt att få vidgjort håret, lite slingor och klippte av mig håret ;-)
Samma frissa som sist (kanske nååågot längre) så det blev inga större förändringar. Kan tyvärr inte lägga in några bider för jag hittar inte kameran...
Måste köpa en minneskortläsare eftersom vi bara har usb- kabel till den gamla kameran...

Hursomhelst, det var även trevligt att få snacka lite skit. Min frisör är även min barndomskamrat nämligen ;-)

Så passade jag på att köpa Goldwells Anti Frizz Serum. Det gör underverk för oss med stressat och torrt hår som lätt blir frissigt och flygigt! Dessutom blir det glansigt!
Man måste bara tänka på att inte ta för mycket!! För då ser det bara fett ut, inte så trevligt...

Kerasilk Anti-Frizz Serum
Goldwells Anti Frizz Serum

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!