Då blir vi 4 istället!

Ska nu gå på lunch men först, eftersom denna måndag är utomordentligt tråkig (!!!), så tänkte jag berätta en nyhet!
Eller nyhet och nyhet, eftersom jag idag går in i v 16 så har vi ju vetat det ett tag, vår närmsta familj vet det ju också. Japp, vi ska ha en bebis!!
Diza ska bli storasyster :-)

Måste dock säga att vi var duktiga på att hålla det för oss själva ett tag denna gången ;-)
Var mycket otåligare förra gången :-)

Det är en av anledningarna till att jag är så otroligt trött hela tiden...
Dagen till ära har jag beställt de första mammakläderna. Lika bra att förbereda sig för mina egna kläder börjar spänna lite ;-)



Denna fast blå med vita ränder


Och denna, båda från HM

Det andra jag ville ha var redan slut så det fick bli dessa bara... också lite till Diza och Ola såklart ;-)

Nu: Lunch!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: annika

ett jättestort grattis till er. vad roligt...många kramar från lilla mig

2010-03-22 @ 12:16:59
Postat av: annika

jag prövar igen tt jättestort grattis till er... vad roligt för er... kram på er från mig och hälsa familjen massor av kramar

2010-03-22 @ 12:20:34
Postat av: Linda

Oj... jättekul! =) Supergrattis till er!! kram

2010-03-22 @ 15:23:24
Postat av: Snuttgrodan

Hej!



Har nu en tävling på min blogg som kanske skulle passa er.



Gillar du inte att jag berättar om det här så ber jag om förlåtelse.



Om inte annat Lycka till! Kram Snuttgrodan!

2010-03-22 @ 19:41:39
URL: http://snuttgrodan.bubbleroom.se
Postat av: Anna HK

GRATTIS GRATTIS!!

2010-03-22 @ 20:52:01
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Jag

Tackar så hjärtligt för gratulationerna :-)

2010-03-22 @ 22:10:16
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: lotta

ÅÅ stort grattis!

2010-03-23 @ 07:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!