Vår nationaldag!

Denna helgen har jag varit riktigt dålig på att uppdatera...
Igår var vi på fotboll som vanligt, med Diza. Sen körde vi hem så Diza fick byta om och sen ville hon ner till mormor och morfar. Så det blev en heldag i deras trädgård :-)
På kvällen var vi hos syrran och grillade och tittade på film. Hade en hyrd film, men det blev att vi tittade på The queen på TV4.
Idag passade vi Tino på morgonen så syrran kunde springa. Sen när hon kom och hämtade honom så blev det bestämt att jag och Diza skulle följa med dem till Toys R Us, sen till HM, för jag behöver ändå byxor...
Men det blev inga byxor till mig (som vanligt), men Diza fick en JÄTTESÖT klänning. De var lite kalabalik och det drog ut på tiden så vi kom hem mycket senare än vad vi skulle...  

När vi kom hem så var vi tvungna att äta, för vi var utsvultna. Olas föräldrar kom förbi en snabb sväng och lämnade hans present. Sen tog jag in tvätten och Diza badade i vattenspridaren


Väldigt blyg till en början...


Tog stora svängar runt vattenspridaren ;-)


Men sen blev hon varm i kläderna och vågade hoppa över den (fast vattnet var kallt) ;-)

Efter det var det dags att gå in och duscha och göra sig i ordning. För vi skulle in i fjärilsparken och tittade på nationaldagsfirandet. Syrrans töser skulle sjunga i sommarkören, sen skulle de uppträda med sina fioler.

Det var riktigt härligt väder att sitta där och prata och lyssna på firandet. Ett trevligt inslag tycker jag. Tycker dessutom att det är viktigt att fira nationaldagen och roligt!

 
Flickorna med sina fioler!

Nä, sängen kallar. Ny arbetsvecka imorgon ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

åh, tack så mycket!

2010-06-07 @ 08:34:17
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Sandra Cliffmark

hahhaha Dizas klädkammare växer och din minskar!!?? Du får snart handla ngt till dig själv ju haha

2010-06-07 @ 09:21:14
Postat av: Ninni

Ja, det blev lite stressigt till en början men med ett fint avslut på kvällen. E så stolt över miina tjejer!

2010-06-07 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!