Sura fredag

Japp, denna dagen är sur på grund av flera olika anledningar.
Dels för att det regnar heeeela tiden, sen dels för att vi fått sura nyheter på jobb igen...

Men det skiter vi i nu. För idag ska jag gå tidigt (haha) för Diza och jag ska till frissan ;-)
Sen dessutom så är det fredag och jag behöver inte gå hit på två hela dagar!! *woohoo*

Imorgon är det fotbollsträning för Diza, såska vi passa Tino för syrran ska köra med Joanna, för hon ska spela match. Vi ska, beroendes på vädret, köra dit efter att tjejerna tränat och heja på henne.

Idag får vi hem (hoppas jag iaf) putsen till huset. Jag hoppas innerligt att det är det sista bruket vi köper till vårt hus. Och ni vet vad det innebär, just det, fasaden blir färdig i år!! :-D

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!