Spådom om bebisen

Jag hittade detta på Familjen Korb, som i sin tur hittade detta här.

En ganska rolig grej! Jag önskar att jag hade kännt till det när Diza skulle födas, så man hade kunnat testa det då och se vilka saker som stämde!
Man får till att börja med svara på en massa frågor, sen får man en spådom baserat på svaren. 

Madame Zaritska, our resident clairvoyant, wants to help you prepare for the arrival of your child.
Here she does her best to predict certain aspects of your labor and birth experience.

Här är vad hon sa om bebisen:

The day you deliver, outside will be hazy.
Your baby will arrive in the middle of the afternoon.
After a labor lasting approximately 14 hours, your child, a boy, will be born.
Your baby will weigh about 9 pounds, 5 ounces (ca 4,2 kg), and will be 21 inches (ca 53cm) long.
This child will have light brown eyes and curly blonde hair.


Jag vågar gissa (redan nu) på att längden och vikten är fel... 

Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaså det är en pojke på gång?! =)

2010-06-22 @ 20:46:39
Postat av: Sandra

Jag testade de i med jag kommer ihåg allt med barnen, och med victor stämde en hel del faktiskt.. allt utom två saker hehe så de var ball..

2010-06-23 @ 12:48:29
Postat av: Jag

Linda- det är ju det vi inte vet, ska bli spännande att se :-)



Sandra- Jaså, det säger du?? Vad spännande, fast jag ganska säker på att vi får en mindre bebis än vad som står här(vi får små bebisar). Sen skulle bruna ögon vara rätt otroligt eftersom både Ola och jag har blåa ;-)

2010-06-23 @ 22:44:12
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!