Möhippor...

Fick idag reda på att det blivit knas med en möhippa vi skulle på nästa helg. De som höll i det hade bara flippat ut och ställt in alltihopa. Hur kan man göra så???
Syrran och jag, som båda är bjudna, bor lite långt därifrån för att vara delaktiga i planerandet. Men nu hade den blivande bruden fått reda på att allt vart inställt och hade ju givetvis blivit helt förstörd!

Syrran, som känner den blivande bruden lite bättre än mig, och en annan kamrat som bor ganska långt bort också (fast på andra hållet) tog tag i det idag. De fixade ihopa allt på en dag!!
Dessutom kom jag med lite förslag på uppdrag till bruden under dagen, som faktist blev ganska bra, och nu i veckan ska syrran och jag ut och letade efter kläder.
Allt detta tog oss en kväll att fixa och vi sitter 25 mil bort.

Bruden behöver ju verkligen inte ytterligare ett orosmoment så här nära bröllopet! Detta skulle ju vara hennes tärnor som fixade detta, så gör de på detta viset! Riktigt taskigt.
Så det känns bra att ha kunnat bidragit med något, jag vet ju inte hur mycket jag kommer kunna vara med på hippan, om jag kommer kunna vara med överhuvudtaget. Men det hoppas jag verkligen!

Tjingeling!
   

Kommentarer
Postat av: Linda

nyf Vem är det som ska gifta sig?

Det är ju tur att ni finns i blivande brudens liv så att hon får en möhippa. Snyggt jobbat!

2010-06-14 @ 22:47:25
Postat av: Sandra

Ja hon borde byta ut sina tärnor tycker jag!!

2010-06-15 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!