Massa vatten

Idag har jag varit hos barnmorskan. Vi tog prover, mätte magen och lyssnade på bebisens hjärtljud. Bebisen var lika livlig som den brukar ;-)
Mitt blodvärde är på väg ner igen, känner av tröttheten...
Har upptäckt denna veckan hur mycket vatten jag har i kroppen. Idag har jag verkligen kännt det på händerna och fötterna... Det enda jag kan tänka är, INTE REDAN (anade ju att det skulle komma denna gången också)!!!

Jag ska ringa till sjukgymnasten och se om jag kan få TENS mot foglossningen. Var på massage igår, hon gjorde en specialare som inte många gör, kommer inte ihåg vad det hette... Det hjälpte direkt efteråt, hade inte SÅ svårt att resa mig, men nu är allt tillbaka till normalt, fast nu har jag ont under magen på höger sida också. 
Men jag är redo att prova allt...

Nu är det färdiggnällt ;-)
Önskar bara jag kunde fått ha en "normal" graviditet, utan foglossning, vattensamling och sjuklig trötthet.

Jaja, får tänka att det kommer något så underbart av det hela till sist! Längtar efter att få träffa dig lilla lilla knyte, det gör vi allihop!

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!