Kass dag...

Denna dagen har inte varit rolig. Jag är så trött att det svider i ögonen, så jag ska strax hoppa i säng...
Har haft jäkligt ont hela dagen, och att gå och ha ont en hel dag (flera dagar) gör att man blir extra trött. 
Sen har det varit en fruktansvärd dag på jobb. Jag slutade 1½ timme senare än vad jag skulle. 
Blir så jäkla irriterad när jag får jobba över pga att andra inte kan göra vad de ska inom arbetstid (så jag får sitta och vänta ut de för att kunna göra mtt eget jobb)... *suck*

Imorgon ska jag iaf sluta tidigare. Syrran och jag ska iväg ett ärende ;-)

Nä, nu ska jag göra mig iordning. 

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!