Hemma igen

Idag var jag tillbaka på jobb. Kom hem sent igen, som vanligt.
Körde hem, åt mat, mös lite med Diza på soffan, höll på att somna så Diza och jag bestämde oss för att köra till syrran. De har precis fått klart sitt trädäck, så vi invigde det idag :-)
Det var jättefint! Blir perfekt till midsommar ;-)

Nu har vi nästan precis kommit hem, Diza är i säng (hon fick vara uppe länge idag eftersom hon ska vara ledig med Ola imorgon) och nu ska strax jag gå och lägga mig.

Ska försöka komma hem tidigare imorgon från jobb. Har en hel del att fixa till midsommar, som jag tänkt ta tag i imorgon...
Har ett möte vid halv tolv, som jag inte vet hur länge det varar, sen lunch efter det. Men ska försöka komma iväg vid tre iaf...

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!