Godmorgon Juni!

Idag är det första juni! Nu är det sommar på riktigt. Inte om man tittar ut genom fönstret förstås, då skulle man kunna tro att det är oktober, men nu är det officiellt sommarmånader ;-)

Imorgon fyller Ola år, så sen pålunchen ska jag ut och stresshandla något fint till honom. Detta är nog första gången jag har fullständig idétorka, jag brukar annars ha ganska lätt för att komma på vad jag ska ge honom...

Om jag kommer hem i tid idag, ska jag nog baka något faktiskt. Får ju ha något tills imorgon, om inte Ola själv gör det vill säga. Hmm... Vad ska man baka då då?

Tjingeling!


Tillägg: Glömde berätta att Diza valde själv kläder idag igen. Det blev en randig klänning och vita strumbyxor. Inget fel med det, tänkte jag.
Sen när jag gjort mig iordning så hade hon "piffat till" sin utstyrsel lite...
Hon hade ett prinsessdiadem i håret och på benen hade hon sina guldiga fotbollsskydd. I handen hade hon kikaren hon tagit från mormor och morfar och leksaken hon fick hos tandläkaren igår. Jag kunde ju inte låta bli att skratta. Ångrar lite att jag inte tog något foto :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!