Tröttheten regerar

Just nu är jag så trött att när jag kommer hem från jobb så orkar jag inget mer. Jag äter sen lägger jag mig på soffan och vilar. Har egentligen supermycket att ta tag i, men orken finns bara inte.
Är nog en blandning av lågt järnvärde och slutet på graviditeten skulle jag tro...
Det är tur att vi har mormor och moster som kan hjälpa oss med Dizen, annars hade den lilla stackaren haft riktigt tråkigt.
Men idag har de varit i Köpenhamn och shoppat loss och igår var de i Skånes Djurpark! Så Diza är sysselsatt ;-)
Vi får ockå hitta på lite saker med henne sen när vi är lediga. Det har vi bestämt, vi ska inte bara hålla på med huset, måste hitta på lite för hennes skull med.

Idag har vi käka pannkakor till middag (Dizas önskemål), varit och hälsat på Ola på jobb och lekt frisör. Det är så mysigt när hon pillar mig i håret :-D

Nu är det sängdags! Hörde inte klockan imorse, så det är sängen goddbyesen i tid idag som gäller.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!