En sväng till IKEA

Igår när Ola gett upp väggbyggandet för dagen, så frågade jag om vi inte kunde sticka en sväng till IKEA.
Vi kom hem med en hel del grejer, men som vanligt så fick vi inte med oss allt vi skulle...
Vi skulle ha tavellister, blev det inga.
Vi skulle ha ramar, men just den storleken var slut.
Vi skulle ha rullgardiner och gardinstänger, men det glömde vi.
Ja, listan kan göras ganska lång...

Vi kom dock hem med;


Nya lampor till alla fönsterna...


Och prydnadskuddar till soffan...

Sen blev det lite saker till köket, som brödlåda, pajformer osv.

Idag var jag och mamma på Skåneplantor och köpte lite växter. Så nu är det lite ändrat och ombonat här hemma ;-) Fast jag kan känna att jag hade velat ha lite mer växter, men nu har vi handlat färdigt för ett tag...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!