Blodtrycksfall?

Idag har vi vitt på oss, som ni kan se i förra inlägget, för att vi kämpar FÖR barn EMOT våld med Rädda Barnen!
En av de viktigaste saker att kämpa för tycker jag!

Idag var jag ju på glukosbelastning, det gick bra förutom att jag har lågt blodvärde, behöver käka järntabletter. Men det visste vi ju redan. Annars såg allt bra ut, blodtryck och sånt...
Men sen när jag kom till jobb och satt inne hos chefen, så fick jag sånt blodtrycksfall (tror jag det heter) att jag nästan svimmade. Jag skakade och svettades. Jag gick ut i fikarummet och där kom en arbetskamrat och tryckte i mig en massa mat, fick melon och en knäckemacka och efter en stund kändes det bättre.
Skakningarna satt i ett tag, men svettningarna upphörde och efter lunch var det helt borta, men jag känner mig fortfaranade lite vimmelkantig och vansinnigt trött.
Det hade varit just snyggt om jag svimmade på jobb... Piiiinsamt...
Men som tur var så hade jag en snabbtänkt arbetskamrat ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Ja det var nog riktigt nära ögat att du svimma ju,,har svimmat många gånger o precis så känner man ju sig innan man trillar hehehe... ta hand om dig o ta inte i för mkt :)

2010-07-01 @ 16:30:23
Postat av: Ninni

Ja, kanske äntligen fick du din väckarklocka(som du tydligen) behöver.. DAGS ATT LUGNA NER SIG!!!

2010-07-01 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!