I'm back!

Jaha, ska försöka skärpa mig med skrivandet här. Har ju knappt skrivit här sen nyår!
Passar på att önska god fortsättning och avger ett löfte o att jag ska visa bilder från julhelgen ;-)
Känner mig helt svullen sen julhelgen, men har inte gått upp något avsevärt på vågen iaf (peppar peppar). Men det hör väl till ;-)

Imorgon är det dags att börja jobba igen...
Jobbigt, men samtidigt, detta kan vara de sista sju dagarna som jag jobbar. Vet fortfarande inte om jag får förlängt, men sist jag hörde något om det såg det mörkt ut. Väntar svar från högsta chefen. Ganska märkligt att det ska ta så himla lång tid att få något svar...

Den kommande helgen är full av saker som behövs göras. Vi ska få igång Olas (jättebraiga) bil, köra och byta in den, städa, ta ner adventsljustakarna (har redan tait ner alla tomtar och sånt), gå på dop, fixa vattnet (ja igen... suck) osv osv.
Får göra det vi hinner helt enkelt.

Nä, ska nu hålla kväll.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!