Hos mormor och morfar

Just nu sitter vi hos mina föräldrar. När jag skriver mormor och morfar så menar jag alltid mina föräldrar. Jag sitter vid morfars nya laptop och testar den lite :-)

Jag, Tindra och Diza har bakat chokladbollar. Det ska bli gott att snart vräka i sig ;-) Väntar bara på att svåger J ska komma hit med cola lighten ;-)
Ja, just det! En riktig vräka-i-sig-dag! Men på måndag ska vi köra tre "vita" månader (jag vill tre andra vill EN månad...) d.v.s tre månader utan godis och läsk.
Den första tiden är pest, men när man är mitt uppe i det så känns det bra!

Nä, skulle visa att jag lever idag!

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!