Ganska bra ändå...!

Jag läste på facebook häromdagen. En tjej från min klass (nu när vi gick inköpsutbildningen) hade skrivit i sin status att hon hade fått nytt jobb och att hon var överlycklig (såklart).
Längre ner hade hon kommenterat att det var som logistiker, så förklarade hon lite närmre vad hennes arbetsuppgifter skulle vara på det nya jobbet. 
Det är detsamma som jag gör (fast på ett annat företag förstås)!!!

Tydligen så har hon haft ett annat jobb som inte alls haft med utbildningen att göra tidigare, så såklart att hon var glad!

Här har jag gått och varit (inte missnöjd men) lite stressad över det faktum att jag inte jobbar med inköp för det är ju det jag vill egentligen. Men jag har ett ganska bra jobb ändå! Men man tror alltid att gräset är grönare...

Nu känns det dock ännu bättre när jag fått fler arbetsuppgifter och mer ansvar :-)
Om jag bara kunde få fast också...

Tjingeling!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!