Barnkalas!

Idag har Diza och jag varit på kalas. Först var jag bara där och lämnade henne, blev dock lite osäker när födelsedagsbarnets mamma sa att Diza blev ensam tjej. Hon menade mest på att när grabbarna satte igång och busade så kanske hon inte tyckte det var så skoj. Men vi chansade...
Ca 20 minuter senare ringde Diza och frågade om inte vi kunde komma och stanna på kalaset. Jag åkte dit igen medan Ola åkte lite längre ner på gatan till sina föräldrar.
Det gick ite bättre under tiden jag var där, men hon är ju så blyg mitt lilla hjärta ;-)

Det blev faktiskt så att jag stannade kvar efter kalaset med några av pojkarnas mammor och snackade lite. Det visade sig att en dem hade jobbat på exakt samma ställe och avdelning som jag jobbar på nu! Världen är allt bra liten! Hon slutade där samma månad som jag först började praktisera där!

Eftersom det var några barn som inte dök upp fick till och med jagoch en annan mamma fiska godispåse :-)
Så Diza fick två ;-) Vilken lyx.

Sen gick jag och Tingeling (som Diza var utklädd till) bort till farmor och farfar och hämtade Ola och körde hem.
Käkat middag och nu slöar vi i soffan. Mått illa mycket idag känns precis som jag ska bli sjuk...
Fast det kan ju bero på att det är söndagkväll och det vankas tidig morgon imorgon ;-)
Hade varit skönt att vara hemma ett par dagar, men det är vä bara att bita i det sura äpplet, har nämligen möten imorgon...

Nä, nu står soffmys på schemat!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, inte illa att få godispåse :)

Så gullig hon måste varit som Tingeling :)

2010-01-31 @ 21:40:49
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!