10 timmars sömn...

Igår gick jag upp och nattade Diza vid halv åtta tiden. Så stannade jag kvar hos henne en stund tänkte jag...
En stund blev lite längre än vad som var tänkt för jag somnade. Sen vaknade jag vid tolv tiden och gick ner och gjorde mig i ordning för att gå och lägga mig på riktigt.
Ja, då kunde jag inte somna. Tog nog trekvart...

Sen imorse, vad hände då kanske ni undrar?
Jo, jag försov mig! Vaknade trekvart försent...
Som tur var skulle Diza till mormor och morfar idag och då gör hon sig i ordning hos dem på morgonen. Annars hade jag kommit riktigt sent till jobb. Eller ja, senare än vad jag gjorde...

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!