VAB och UL

Idag har vi städat nästan hela dagen. Har tagit pauser och suttit med Diza som legat med feber igår och idag har hon något lägre feber men en väldigt rälig hosta.
Huset är iaf rent och fint! :-)
Kusinen Joanna var här en stund idag för syrran och svågern fick åka till sjukhuset idag igen. Men de kom hem utan bebis igen. Fast syrran ska in där imorgon igen och ta prover...

Imorgon lär jag få vara hemma med Diza. Ola brukar oftast vara hemma, men denna gången kan han inte vara hemma så då får jag ta det. Jag är fortfarande förkyld så det kan vara ganska mysigt att bara vara hemma och mysa med hjärtat imorgon.

Den 4 mars har jag fått tid för ultraljud. Ska in och kolla njuren igen. Åker in med några månaders mellanrum och går antingen på rönten eller ultraljus. Denna gången är det ultraljud. 
Har faktiskt haf väldigt int i ryggen de senaste dagarna, så ont så jag inte kunnat böja mig ner.
Vi får se vad de säger helt enkelt. 

Nu ska vi mysa i soffan.

Tjineling!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; lät ungefär som här då! =)

2010-02-15 @ 07:03:55
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!