Julklappstips!!

Jag var inne på en av mina favvo-webbutiker: House of Linnea. Som ni kan hitta en länk till längst upp bredvid min blogg! 
Tips på julklappar till syrran, mamma, svärmor, kompis, eller varför inte till dig själv ;-)
Dessa tipsen tror jag kommer få plats i mitt eget hem så småningom!

Jag älskar denna stilen; New England. Skulle passa perfekt i en soffa jag har sett ut, en mörkgrå. ;)
Quiltad kudde med vita stjärnor på grå botten med kede runtom från Biggie Best

Även dessa fina köksanddukar i New England stil;
Agneta blå/vit/rödrandig kökshandduk från Nyblom&Kollén

Jättejätte fin badrumsmatta;
Badrumsmatta Star beige med vita stjärnor från Greengate

Brödkorg till köket, har flera andra saker i köket i denna stilen;
Brödbox med texten "Bread" i vit porslin från IB Laursen

Mer till köket, denna vill jag ha till flaskorna jag har olivolja, vinäger etc i.
Cremefärgat lådset i trä med kuverttryck och svart text "Svansjö" från Svanefors

Stormglas, lykta i 2 olika storlekar. 
På samma bild, finaste kakfatet! Finns i 3 olika storlekar. Ett sånt kunde jag haft på köksön och visat upp Olas fina bakverk!
Stormglas med blomranka runtom och ett monogram på framsidan från Affari

Kakburk i glas på fot. Älskar den!
Glasburk på fot med lock och texten "Biscuits" från Affari

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: hihi taack detsamma :D<3

2010-12-10 @ 10:28:58
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej! Vart har du köpt bisquit skålen?!

2013-12-12 @ 12:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!