Granhuggning!

Nu ska vi hugga gran, nu ska vi hugga gran! Nu ska vi hugga oss en gra-a-a-a-aan! Så sjöng Sunes pappa, det gjorde jag med igår när jag, flickorna, morfar, morbror och moster och morbror och kusinerna åkte ut i skogen och högg gran. vi skulle sammanlagt ha 4 st granar. En till varje familj. Det tog lite tid, men vi fick tag i gran allihopa!
Mormor och morfar fick en riktig disneygran!
Jag sa det att jag och Ola, som har störst hus, köpte den minsta granen. Men det beror ju mycket på planlösningen på huset och vi kan inte riktigt ställa granen där vi vill ha den, för då hade vi haft en riktig disneygran vi med ;-)
Men det ska nog bli bra!

 
På väg ut bland granarna.




Leta, leta, leta...


Leeeetaaa...


Yes, jag hittade en. Här kommer en sneakpeek på min gran ;-)


Julgransförsäljarens utsikt, inte illa!


Där var en tänd brasa, glögg och pepparkakor i slutet av "skogen" som försäljaren bjöd på!


Novalie var ju givetvis också med! Här sitter hon i bärselen på min mage. Jag har tagit fotot själv uppifrån. Höll kameran i luften ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!