Dagens Novalie

Idag blev det en sen dagens, för vi har varit iväg hela långa dagen.
Jag kunde inte låta bli att visa denna bilden bara.


Bodyn och Nalle Puh- byxorna är från HM, Pull overn är från Lindex. Allt är från när Diza var liten ;-)

Min lilla tjej börjar bli stor nu. Igårkväll satt hon lutad mot några kuddar i soffan, så tog jag fram en av hennes leksaker, en typ av skallra med en ko på. SOM HON SKRATTADE!! Det var så roligt att se! Dessutom har hon börjat "snacka" med sina leksaker och försöker ta tag i dem.
På tal om att snacka, de senaste nätterna har jag vaknat av att hon ligger och snackar. Hon skriker inte, men hon ligger och snackar en massa. Men eftersom hon inte skriker så är jag osäker på hur mycket vaken hon är, för jag kanske inte hör henne varje gång?!
Men huvudsaken är att hon inte är ledsen ju. Annars har hon sovit hela nätter sedan ett antal veckor tillbaka (med några undantag);-)
Men så är hon vaken mycket på dagtid också, så man kan ju undra om ungen inte behöver någon sömn, eftersom hon ligger vaken på nätterna med?? ;-)
Hon är så snäll mitt lilla fjun!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fia

Guuu så söt hon är =)

Måste fråga bara vart byxorna kommer ifrån med Nasse?

2010-12-08 @ 00:12:35
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: annika

vilket härligt leende...

2010-12-08 @ 16:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!