Dag 29 - Mina ambitioner

Mina ambitioner= Mina drömmar

Jag har ju skrivit om mina drömmar tidigare här!
Har ju olika ambitioner, har vissa ambitioner för varje dag som att till exempel; få undan all tvätt, städa, få färdigt ett visst projekt man håller på med.
Men om vi ska ta de "stora ambitionerna" så skulle jag nog säga så här;

Vara en bra och närvarande mamma.
Vara en bra och närvarande fru och människa överhuvudtaget.
Stressa mindre.
Få ett fast jobb till att börja med, för att sedan få ett jobb jag verkligen vill ha, något jag vill göra resten av livet...
Bli färdig med huset
Resa

M.m m.m

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!