Dag 27- Min Favoritplats

Min favoritplats är i stuga 10 U i Fjällbyn, precis intill teknikbacken i Lindvallen i Sälen!
Det är min favoritplats för att många roliga saker har hänt där och många glada minnen förknippas med den platsen.
Vi spenderade ett par veckor där varje vinter i 10 år, från det att jag var 7 år!

Jag älskar att ta med min egen familj dit nu, så vi kan skapa egna minnen och egna traditioner. Det är ju ett underbart ställe!
Gå upp och äta en brakfrukost för att sedan dra på sig alla skidkläder. Ta sin bräda (eller sina skidor) och kasta sig ut i backen åka till snögubben och käka våfflor, kanske ta en oboydrink. Fortsätta åka tills liftarna stänger för att sedan åka hem till stugan och avnjuta en god middag och sen mysa i soffan, eller varför inte gå ut i backen och åka tefat :-)
En klar favorit!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!