Dag 24 – Det här får mig att gråta

Eftersom jag bär mina känslor utanpå kroppen har jag nära till både skratt och gråt. 

Men förutom det jag skrev under dag 22 i den här utmaningen, så finns det en annan sak som jag många gånger Mammas sjukdom. Vi står varandra väldigt nära allihop och sedan mamma blev sjuk är vi än mer sammansvetsade. Den senaste tiden har vi fått många negativa besked och jag går och oroar mig hela tiden. Varenda gång hon varit på sjukhuset är man rädd och orolig för något nytt...
Men jag vill inte tynga ner er med det och inte lämna ut min mamma här, hon vill helst inte prata om det, inte ens med oss.

Sedan jag blev gravid för första gången har jag väldigt lätt för att gråta, det hade jag inte förr. Men nu kan jag gråta för att jag är ledsen (givetvis) men det nya är om jag (t.ex) ser på Extreme Home Makeover. HELT SJUKT JU! Jag kan bli tårögd om jag ser en familj som haft många motgångar och får hjälp av det teamet. Hahaha jag är inte riktigt klok känner jag nu...
Det mesta som har med barn att göra kan göra mig ganska tårögd...

Som sagt, känslorna utan på kroppen ;-)
Låt oss hoppas att detta var det sista inlägget där man måste skriva om känslor...

Tjingeling! 
  

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att det är fler som är som jag... jag har också känslorna utan på kroppen... kram

2010-12-21 @ 17:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!