Dag 22 – Det här upprör mig

Det finns en del saker som upprör mig. T.ex orättvisor, våld och skitsnack. Men det som upprör mig mest är våld mot barn. Att vuxna människor, som ska vara barns trygghet, misshandlar och våldför sig på barn. De som blundar för det är lika stora brottslingar.
Tar ifrån dem deras trygghet och tillit, lär dem att bruka våld...

Jag blir upprörd bara genom att skriva om det. Det är därför jag kommer att skänka en gåva till Bris denna julen. Man kan skänka en gåva till BRIS genom deras hemsida. Eller genom att sätta in en summa (minst 50kr) på pg 901504-1.

Gör det du med, ge ett barn en tryggare jul!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!