Dag 19- Detta ångrar jag

Livet är för kort för att gå och ångra saker man gjort eller aldrig gjorde. Jag tror att allt man gör har en mening, det är förutbestämt.
T.ex kan jag ibland undra vad som hänt om jag hade åkt utomlands och jobbat, som jag hade planerat. Men då kanske jag inte hade haft min underbare man och mina fina barn!

Men när det gäller materiella ting kan jag ångra mig ibland. Man är efterklok...
Som t.ex köket. Jag ångrar att vi inte tog utdragsskåp i köksön. Jag kan ångra vissa val vi gjort i huset, när vi köpt nytt eller renoverat.
Men hur skulle vi kunna veta? Det är ju första huset vi har!

Lätt att vara efterklok ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!